keskiviikko 1. joulukuuta 2010

P*skarteluhaaste #68 - minun luonnokseni

Tämänkertainen P*skarteluhaaste onkin minun käsialaani ja tässä luonnokseni haasteeksi:

This week's challenge at P*skarteluhaaste is a sketch by me:



Ja tässä minun DT-korttini:

And here's my DT card for the challenge:




En ole oikein aiemmin osannut käyttää cd-levyjä korteissani - en edes tällaisten 3d-kuvien kanssa. Taannoin syyslomalla sain kuitenkin Susannelta sellaisen vinkin jota oli lähdettävä toteuttamaan. Eli cd-levyn pintaan sivellään ihan tavallista yleisliimaa ja sen jälkeen levy pyöräytetään lautasella johon on levitetty mannaryynejä. Levyn annetaan tämän jälkeen kuivua ja sitten sen voi maalata kuten minä olen tehnyt eli akryylimaalein töpöttelemällä väriä pintaan. Eikös tulekin hienon näköistä rappausta tosi pienellä vaivalla? Minä tykkäsin niin että alkaa varmasti cd-levyjä kulumaan omiinkin askarteluihin enemmän jatkossa :)

I don't usually use cd's in my crafts but this time I got a great tip from Susanne and had to try it out. First you apply universal glue all over the other side of cd and then drop it on a plate full of small seeds or semolina as I did in mine. When the cd is dried out you can paint it with acrylic paint and dabber. So Simple but gives a nice look, doesn't it?

1 kommentti:

Apris kirjoitti...

Todella kaunis kortti. Kiva värimaailma. Tuota CD-levyn käyttöä saa varmaan itsekin kokeilla?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...