Pieni blogitauko joulun alla ja nyt vuodenvaihteessa on tehnyt hyvää ja viimein se kadoksissa ollut bloggausinto, inspiraatio ja luovuus alkoivat taas pirskahdella esiin kun flunssakin saatiin vielä selätetyksi viime viikolla!
Yksi syy kohentuneeseen mielialaan ja inspiraation löytämiseen on varmasti joulun alla hyvien ystävien kera varaamamme reissu Pariisiin askartelutapahtumaan huhtikuussa 2015. Päätimme porukalla tehdä samoista matskuista matkalle mukaan roadbook-kansiot, jotka toimivat matkan aikana sekä matkaoppaina että matkapäiväkirjoina, joihin voi tallettaa ne kaikkein ihanimmat muistot.
Enemmän tarinaa löytyy roadbook- kansioni tekemisestä Fiskarettes-blogista TÄÄLTÄ - Fiskarettesista löytyy myös paljon loppuvuoden aikana blogitaukoni aikana tekemiäni juttuja, jotka postailen tänne blogiinkin lähiaikoina kunhan pääsen tässä vauhtiin uudelleen!
I've been taking a break from blogging as during autumn I lost the enthusiasm, the passion ja the inspiration to blog totally and had to take a break from it. Now when I have had time to rest and relax I finally felt like I want to blog my crafts again.
One of the reasons I got my inspiration and passion back was that I booked a trip to Paris with my dear crafting friends and have now an amazing trip waiting to happen in April 2015. We got inspired to do roadbooks for the trip from Bo Bunny Misc Me - folders for the trip - here is my folder after some gesso, Distress Sprays and other mediums! Now I have something to work with that keeps me busy during the long wait for our upcoming trip :D
Something old, something new, something borrowed, something cool... and lots of love. These are things my cards are made off!
Näytetään tekstit, joissa on tunniste SMASH. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste SMASH. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 11. tammikuuta 2015
keskiviikko 19. syyskuuta 2012
Eka SMASH-book/ My first SMASH -book :)
Hankin jo aikoja sitten SMASH-kirjoja ja tarvikkeita isot kasat, mutta inspiraatiota ei ole ollut oikein aloitella. Nyt sitten sain ideat jokaiselle kirjalle ja tässä tulee ensin sarjan pienin kirja esittelyyn :) Olen kauan jo etsiskellyt aina kissojen ja koirien kanssa värikarttoja jotka tuntuvat katoavan aina sinne syvimpään nurkkaan askarteluhuoneessa... niinpä päätinkin tehdä värikartoille oman SMASH-kirjan :D Värikartoista myös näkee suoraan mitä puuttuu ja kirja onkin helppo kuljettaa mukanaan myös vaikkapa messuille ja muille ostosreissuille... jospa jatkossa niiltä tuplaostoksilta vältyttäisiin vähän paremmin. Saanko siis esitellä "elämäni värit" - kirjan ;)
It has been for a while since I bought some SMASH books and suplies for them. Unfortunately my inspiration has been quite gone so it took a while for me to get started but now I'm hooked on smashing :) My first SMASH book is the smallest on the series and I will use it as a color chart book - it's called "Colors of My Life". It's very handy to take with you when shopping and now I see which colors I'm still missing and also can put a post it note on the page if I'm running short of something :
Oman sivunsa ovat saaneet jo alkoholimusteet ja tilaa uusille musteille löytyy samanlaisen sivun verran ja myös vähissä olevat musteet pääsevät sinne kun saan täytöt taas hankittua:
I allready made a chart which alcohol inks I have - also have another page for the colors I still need to get or get refils:
Ja sticklesit on myös laitettu kirjaan jo omille sivuilleen:
Also Stickles glues have their own pages:
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



